ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
در حال بارگذاری
کالسکه خوب چه کالسکه ای است؟مواردی که هنگام خرید کالسکه باید بدانیم

کالسکه خوب چه کالسکه ای است؟مواردی که هنگام خرید کالسکه باید بدانیم

وقتی نوبت به خرید کالسکه کودک می رسد شما چیزی می خواهید که ایمن و قابل اعتماد باشد. اما با وجود ده‌ها برند و مدل موجود در بازار، چگونه تشخیص می‌دهید که کدام کالسکه کودک برای خرید بهتر است؟ ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما نگران نباشید من شما را  در این مقاله راهنمایی می کنم در اینجا مواردی که  برای کمک به شما در خرید کالسکه کودک مناسب برای خانواده آورده شده است. سیسمونی گیلانی در خرید این محصول به شما کمک می کند.

انواع کالسکه

کالسکه  سفری

یک سیستم مسافرتی با یک کالسکه، صندلی ماشین نوزاد و پایه صندلی ماشین برای وسیله نقلیه شما ارائه می شود.

مزایا: اگر به دنبال ترکیب این موارد با یکدیگر هستید، این می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد. همچنین برای نوزادان تازه متولد شده عالی هستند، زیرا شما همه چیز مورد نیاز خود را خواهید داشت. و می توانید به نوزاد خود اجازه دهید هنگام جابجایی از کالسکه به ماشین یا بالعکس، بخوابد.

معایب: به احتمال زیاد، کودک شما نسبت به سایر گزینه های صندلی ماشین، سریعتر از صندلی ماشین نوزاد رشد می کند. شما باید به حداکثر محدودیت های قد و وزن برای صندلی ماشین خود توجه داشته باشید و برای خرید یک صندلی ماشین کودک نوپا برنامه ریزی کنید.

کالسکه عصایی مینی

                                                                   خرید و مشاهده کالسکه سفری

کالسکه همه منظوره یا  همه کاره

کالسکه های همه منظوره برای فعالیت های روزمره عالی هستند. آن‌ها بزرگ‌تر، محکم‌تر، بادوام‌تر هستند و تا سال‌های کودکی شما دوام خواهند داشت

مزایا: کالسکه های همه منظوره دارای ویژگی های شگفت انگیزی هستند و با صندلی ماشین نوزاد، کالسکه و صندلی دوم سازگار هستند.

معایب: آن ها همچنین می توانند حجیم و سنگین باشند، که حرکت در فضاهای ذخیره سازی تنگ یا مانور حمل و نقل عمومی یا خیابان های شلوغ را چالش بر انگیزتر می کند.

سه چرخه همه کاره

                                                        خرید و مشاهده کالسکه همه کاره

کالسکه پیاده روی

اگر عاشق دویدن و پیاده روی در زمین های ناهموار یا کاوش در برف هستید، کالسکه های  پیاده روی  عالی هستند.

مزایا: این کالسکه ها به جای چهار چرخ دارای سه چرخ خواهند بود و دارای لاستیک های پر از هوا و سیستم تعلیق بزرگتر برای سواری نرم تر هستند.

معایب: کالسکه های دویدن عریض تر و اغلب کمی سنگین تر از سایر کالسکه ها هستند. همچنین تا کردن و نگهداری آن‌ها می‌تواند چالش‌ برانگیزتر باشد که اگر فضای کوچکی دارید مشکل‌ساز خواهد بود.

کالسکه پیاده روی

                                                                    خرید و مشاهده کالسکه پیاده روی

کالسکه دسته عصایی یا چتری

کالسکه های چتری برای مسافرت عالی هستند زیرا سبک وزن هستند و به راحتی جمع می شوند.

مزایا: استفاده از این کالسکه ها در حین حرکت بسیار آسان است، می توانید کالسکه را در صندوق عقب بگذارید یا آن را سوار هواپیما کنید.

معایب: بیشتر کالسکه های چتری برای نوزادان ساخته نشده اند. اگر نوزاد تازه متولد شده ای دارید، به دنبال گزینه ای باشید که خوابیده باشد. آن ها همچنین محدودتر هستند و نمی توانند به یک کالسکه دو نفره تبدیل شوند، بنابراین اگر قصد دارید بیش از یک فرزند داشته باشید که باید در اطراف آن ها چرخیده شود، باید این را در نظر داشته باشید.

کالسکه عصایی

                                                                             خرید و مشاهده کالسکه عصایی

کالسکه دو نفره

کالسکه های دو نفره اگر دو بچه دارید که از نظر سنی نزدیک هستند عالی هستند. آن ها در مدل های کنار هم و پشت سر هم عرضه می شوند.

مزایا: یک کالسکه دو نفره برای جابجایی همزمان دو کودک عالی است، آن ها معمولاً فضای ذخیره سازی زیادی نیز ارائه می دهند.

معایب: این نباید تعجب آور باشد، اما کالسکه های دو نفره بزرگتر و سنگین تر هستند. اگر از گزینه های سبک وزن استفاده می کنید، ممکن است زمین های ناهموار را نیز تحمل نکنند.

کالسکه دو قلو مدل پشت سر هم

 

خرید و مشاهده کالسکه دوقلو پشت سرهم 

        کالسکه دو قلو مدل کنار هم

خرید و مشاهده کالسکه دوقلو کنار هم

هنگام خرید کالسکه باید به دنبال چه ویژگی هایی باشم؟

در اینجا برخی از ویژگی های برتر کالسکه وجود دارد که می خواهید هنگام خرید کالسکه خانواده خود به آن ها توجه داشته باشید. بنابراین می تواند به اولویت بندی خواسته ها و نیازهای شما کمک کند.

    1.ترمز،اهرم و قفل چرخ

چرخ‌های کالسکه باید به محض اینکه ترمز می‌کنید بایستد. بیشتر کالسکه‌ها دارای ترمزهایی است که با پا گرفته می‌شود.

همچنین بهتر است چرخ‌های جلو به راحتی قفل شود. این قابلیت باعث می‌شود در سطوح ناهموار، خاکی یا هنگام حرکت تند با کالسکه، با ثابت کردن چرخش چرخ‌های جلو، کالسکه حرکت آسان و مستقیمی داشته باشد. قابلیت اهرم کردن در کالسکه نیز باعث می‌شود بتوانید بدون کمک دیگران، آن را از جوی‌های کوچک و موانع کم‌ارتفاع عبور دهید.

   2.تنظیم ارتفاع دسته  کالسکه

بهتر است هنگام حرکت کالسکه، ارتفاع دسته آن به اندازه ‌ای کم نباشد که کمرتان خم یا آن‌قدر زیاد نباشد که دست‌هایتان جمع شود.مهم ترین ویژگی که یک کالسکه می تواند داشته باشد قابلیت تنظیم ارتفاع آن به دلخواه است

   3.قابلیت جمع شدن

بسیاری از والدین به دنبال کالسکه هایی با تاشو "یک دست" هستند. این می‌تواند ذخیره کردن کالسکه خود را در خانه یا صندوق عقب ماشین شما بسیار آسان‌تر کند... همه اینها در حالی است که کودک کوچک خود را با بازوی دیگر خود در آغوش گرفته‌اید.

    4.کیفیت چرخ

اگر قصد دارید با کودکتان زیاد پیاده روی کنید، چرخ های پر از هوا یا فوم لاستیکی را انتخاب کنید. این کالسکه با چرخ‌های پلاستیکی بسیار طولانی‌تر است.

    5.پارچه قابل شستشو

این اجتناب ناپذیر است که کثیفی کوچولوی شما روی کالسکه شما اتفاق بیفتد آب دهان، تنقلات یا کثیفی وجود دارد اینکه بتوانید قسمت های پارچه ای کالسکه خود را در شستشو پاک کنید می تواند نجات دهنده واقعی باشد. اگر پارچه قابل جدا شدن نیست، بررسی کنید که چگونه تمیز کردن توصیه می شود.

    6.محل نگهداری سبد کالسکه

به تعداد وسایلی که ممکن است نیاز باشد در سبد کالسکه قرار دهید فکر کنید. این می تواند وسایل کودک شما یا وسایلی باشد که در حین بیرون از شهر برمی دارید. به قابلیت دسترسی نگاه کنید و به دنبال یک دهانه بازتر بروید که ذخیره و برداشتن اشیا را آسان‌تر می‌کند.

     7.سایبان خورشیدی

اگر کودک شما در معرض آفتاب، باران یا عناصر دیگر قرار می گیرد، ممکن است بخواهید یک سایبان خورشیدی در نظر بگیرید. یک سایبان خورشیدی می‌تواند مکانی امن و راحت را برای آن‌ها فراهم کند تا از سواری لذت ببرند مخصوصاً اگر قسمت‌های پلاستیکی شفافی وجود داشته باشد که به شما امکان می‌دهد کوچولوی خود را بررسی کنید.

 

چگونه از ایمن بودن کالسکه خود مطمئن شوید؟

کالسکه باید دارای جای پا و کاور پا باشد. برای آویزان نبودن پای کودک داشتن جای پا قابل تنظیم مهم است.داشتن کاور پا در فصل زمستان از سرما خوردن کودک جلوگیری می کند و بدن بچه را گرم نگه می دارد. به چرخ  های کالسکه توجه کنید. داشتن چرخ های با کیفیت و ترمز مستحکم بر امنیت محصول می افزاید و چرخ های روان و با کیفیت و دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای حرکت کالسکه را در جهت های مختلف آسان می کند. اگر می خواهید حمل کالسکه برایتان راحت باشد به چرخ ها و سبکی کالسکه توجه کنید. حمل کالسکه های عصایی و مسافرتی برای والدین بسیار آسان است.

 

مزایای خرید کالسکه بچه

اضافه شدن یک فرشته کوچک به زندگی قطعا برای هرکسی خوشحال کننده است. اما داشتن یک نوزاد و کودک مشکلاتی را نیز به همراه دارد. خرید کالسکه بچه به والدین کمک می کند تا بتوانند زندگی راحت تری را با کودک خود تجربه کنند.

اگر قبل از به دنیا آمدن کودکتان خیلی راحت و بی دغدغه به مسافرت و پارک و تفریح می رفتید باید بدانید که برای ادامه این روند همراه با کودک، وسایل مخصوص آن را نیز تهیه کنید. خرید کالسکه بچه به این امر کمک خواهد کرد که در جابجایی ها کمتر خسته شوید.

یکی دیگر از مزایای خرید کالسکه بچه آسایش و راحتی خود کودک است. نشستن در کالسکه و دیدن مناظر اطراف موجب این می شود که کودک کمتر بهانه گیری کند و دیرتر خسته شود. واقعاً خرید کالسکه بچه یکی از ضروریات هنگام خرید سیسمونی هست که می تواند از همان بدو تولد تا چهار سالگی و بیشتر کمک رسان شما باشد.

 

نکات دیگری که باید هنگام خرید کالسکه به آن توجه کنید

  • کالسکه ای بخرید که ترمز محکم و کمک فنرهای قوی داشته باشد زیرا این تجهیزات به راه بردن و توقف کامل کالسکه کمک می کند.
  • کالسکه ای بخرید که ظرفیت وزنی مناسب با قابلیت تحمل وزن کودک تا سن مورد نظر را داشته باشد.
  • کالسکه ای بخرید که قابلیت جمع شدن و حمل راحت به خودرو شخصی و قطار و کابین هواپیما و ..داشته باشد.
  •  کالسکه ای بخرید که دارای کیف مخصوص حمل برای حمل راحت کالسکه بعد از جمع شدن باشد.
 

سوالات متداول

چه مارکی از کالسکه بخریم؟

امروزه انواع مختلف کالسکه مانند کالسکه تک، سرویس کالسکه و کریر ، کالسکه مسافرتی در برندهای ایرانی و خارجی در بازار وجود دارند. لزوما کالسکه گران قیمت به معنی مارک خوب بودن آن نیست بنابراین سعی کنید سراغ کمپانی هایی بروید که در ایران خدمات پس از فروش ارائه می دهند.سیسمونی گیلانی در کرمان نمایندگی تمامی مارک های کالسکه با تضمین کیفیت  را دارا می باشد.

زمان خرید کالسکه؟

در ماه های اول که کودکتان کوچک است می توانید او را با  ساک حمل یا کریر کودک بیرون ببرید و یا از آغوشی برای همراه کردن فرزندتان با خود کمک بگیرید و خرید کالسکه را برای بعد از 6 ماهگی کودک بزارید. توجه به سن نوزاد شما می تواند در انتخاب کالسکه به شما کمک کند. اگر برای فرزند تازه متولد شده تان کالسکه می خرید، بهتر است کالسکه ای را که انتخاب کنید که برای دوران نوزادی قابلیت تنظیم نشیمنگاه در حالت خواب یا 180 درجه را داشته باشد.

 

ست کالسکه بخریم یا کالسکه تک؟

خرید کالسکه چه به صورت تک یا سرویس بستگی به میزان کارایی شما دارد اگر زیاد بیرون می روید استفاده از یک ست سبک که بشود بر روی آن کریر نصب شود یا جایی برای قرار دادن ساک لوازم کودک داشته باشد میتواند به شما کمک می کند.

 

کالسکه ایمن چه کالسکه ای است؟

برای اینکه ببینید کدام یک از کالسکه ها ایمن هستند باید به وضعیت چرخ ها، نوع ترمز و البته کمربند و جنس پارچه آن توجه کنید. هنگام خرید از محکم بودن و البته زبر نبودن کمربند کالسکه مطمئن شوید و دقت کنید نگهدارنده ای که قرار است بین پاهای نوزادتان قرار گیرد، راحت و متناسب باشد.هم چنین توجه داشته باشید نوع کمربند ایمنی برای کودکتان از نوع اتصال 5 نقطه ای باشد.

سخن آخر

برای خرید یک کالسکه مناسب ابتدا سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. انواع مختلفی از کالسکه ها وجود دارد که هر کدام با سبک زندگی متفاوتی طراحی شده اند. آیا شما یک والدین فعال هستید که عاشق پیاده روی طولانی یا پیاده روی در پارک هستید؟ اگر چنین است، یک کالسکه دویدن سبک وزن ممکن است در کوچه شما باشد. آیا شما چند فرزند دارید؟ سپس یک کالسکه دو نفره می تواند یک انتخاب عالی باشد.

اگر قصد خرید کالسکه  برای نوزاد و کودک دلبندتان را دارید، در فروشگاه آنلاین سیسمونی گیلانی نیز می‌توانید، هر آنچه را که می‌پسندید و برایتان ارجحیت دارد را انتخاب و خرید کنید. فروشگاه ما با ارائه بهترین لوازم کودک و کاربردی‌ ترین وسایل سیسمونی نوزاد در راستای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت برای شما عزیزان قدم برداشته است. حتما به فروشگاه ما سر بزنید و از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوید.