ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
در حال بارگذاری
آیا می دانید گاچو چیست؟چرا نامگذاری فروشگاه سیسمونی ، گاچو می باشد؟

آیا می دانید گاچو چیست؟چرا نامگذاری فروشگاه سیسمونی ، گاچو می باشد؟

 

همه چیز از دهه سال گذشته شروع شده شد شاید یکی دو نسل قبل‌تر، از زمانی که دست مادر یا پدری سال‌ها قبل برای فرزند کوچک یک گهواره سنتی یا همان گاچو که با یک پارچه، طناب و میخ ساخته می شد تا فرزند دلبندش در آن احساس راحتی کند.

 

گاچو چیست

 

آیا می دانید گاچو(ننو) چیست؟

گاچو(ننو) نوع دیگری از گهواره است که با حرکت رفت و برگشتی خود باعث می‌شود تا نوزاد شما بتواند سریع‌تر و راحت‌تر بخوابد. بیشتر افراد ننو را با نام گهواره می‌شناسند.

در گذشته استفاده از گهواره بسیار رایج و متداول بوده است. امروزه به منظور مراقب بهتر از نوزادان و حساسیت زیادی که در این خصوص وجود دارد، والدین ترجیح می‌دهند از ننو استفاده کنند. در واقع ننو باعث می‌شود تا شرایط بهتری برای نگهداری فرزند خود فراهم نمایید.

 

 

چرا بهتر است برای نوزاد خود از گهواره یا ننو استفاده کنیم؟

گهواره سنتی  توسط فروشگاه سیسمونی گیلانی مطابق با حالت آغوش مادر و آرگونومی ستون فقرات نوزاد طراحی شده و با الگو از گهواره قدیمی از طریق ایجاد حرکات دورانی نرم و آرام به خواب بهتر و راحت‌تر فرزند شما کمک می‌کند.

این گهواره برای سن نوزادی تا چند سالگی مناسب است و شما می‌توانید آن را به هر مکانی که تمایل دارید، منتقل کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این گهواره، این است که به دلیل داشتن قوس ملایم در بخش ستون فقرات به کاهش دل دردهای نوزادی (کولیک معده) کمک می  کند. ضمن این که به دلیل حرکات دورانی آرام و نرم، فرزند شما می‌تواند به راحتی به خواب برود. سیسمونی گاچو تنوع بسیاری در زمینه انواع تخت و گهواره و...  نوزاد  که برای خواب بهتر نوزاد نیاز می شود.

ننو سقفی سیسمونی گاچو

 

نامگذاری نام فروشگاه سیسمونی به گاچو

گاچو با توجه به بیشینه تاریخی مردم جنوب شرق با این سبک گهواره بچه هایشان خواب می‌رفتند که این نوع خواباندن ،  بعد از مدت ها بر اساس علمی نیز  ثابت شد به همین دلیل به سبک صنعتی وارد شدیم که یک محصول تاریخی رو بروز کرده ایم .

این ایده به مدت چهار پنج سال بصورت ذهنی بود و حدود یکسال بصورت عملی  که به ثبت برند تجاری گاچو انجامید اگر از گهواره سنتی برای خواباندن نوزاد استفاده کنید اهمیت بالایی در آرامش و سلامتی نوزادان دارد.

نوزادان با خوابیدن در گهواره سنتی احساس راحتی زیادی می کنند، ­­­­­گهواره های سنتی ایمنی بالایی دارند. امیدواریم با خرید از فروشگاه سیسمونی گیلانی حس آرامش برای  کودکتان به ارمغان بیاوریم.

همان طور که می دانید گهواره های سنتی دارای ساختاری است که که حالت آغوش مادر برای نوزاد تداعی می کند و بر اساس ارگونومی ستون فقرات نوزاد طراحی شده است.ساختار این گهواره به گونه ای است که با تنظیم طول طناب می توان ارتفاع ننو از سطح زمین و میزان شعاع تاب گهواره را تغییر داد.

 

سخن آخر

از جمله وسایل کاربردی است که می‌تواند به مادران کمک زیادی بکند. زیرا بیشتر نوزادان در آن آرام می گیرند و راحت می خوابند. اکنون این مدل گهواره های سنتی (گاچو) در انواع مختلف طراحی شده اند. برای اینکه خیالتان از استاندارد و امنیت گهواره ی دلبندتان راحت باشد، بهتر است از یک سیسمونی مطمئن، به خریداری این قلم ضروری بپردازید. سیسمونی گیلانی در کرمان، یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه سیسمونی  می باشد.